Pamiątkowe zdjęcia na półwyspie Kolka

You are here

Pamiątkowe zdjęcia na półwyspie Kolka

... ozpoznawalnych zabytków Rygi. Kamienice przy Placu Liwskim w Rydze Nieco dalej odwiedziliśmy słynne hale targowe, mieszczące się w dawnych hangarach niemieckich sterowców, przeniesionych spod Lipawy. Hale tętniły życiem i zapachem lokalnych specjałów, tworząc idealne miejsce, by poczuć codzienny rytm Rygi. To także świetna okazja, aby poznać łotewskie przysmaki - od świeżych ryb, przez wypieki i słodycze, po słynne lokalne alkohole. Naszym ostatnim przystankiem było Muzeum Wojny, które pozwoliło nam zgłębić burzliwą historię Łotwy i regionu. Wyjątkowym eksponatem w muzeum jest zniszczony wrak samochodu terenowego, pochodzący z inicjatywy Twitter Convoy, w ramach której Łotysze wspierają Ukrainę w jej walce z Rosją. Pojazd, używany do dostarcz...

Zobacz więcej: EuroVelo 10 w Łotwie: Kurlandia i Morze Bałtyckie.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie, zobacz nowe Ministerstwo Turystyki Rowerowej :-)

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Brandenburgii
Rowery turystyczne
Szlaki rowerowe w Małopolsce

... i, które umknęłyby nam, gdybyśmy trzymali się pierwotnej trasy. Czasem elastyczność w planowaniu trasy okazuje się najlepszym rozwiązaniem, zwłaszcza gdy priorytetem jest komfort i przyjemność z jazdy. Szerokie drogi szutrowe w Łotwie Z perspektywy czasu, oceniam stosunek dobrych do złych dróg na około 80/20 – czyli nie idealnie, ale wciąż akceptowalnie. Niestety, nie ma jednej niezawodnej metody na znalezienie tych dobrych jeszcze przed wyjazdem i uniknięcie tych gorszych. Wydaje się jednak, że kluczową rolę odgrywa natężenie ruchu na danej trasie. Tam, gdzie ruch jest niewielki, nawierzchnia zwykle pozostaje mniej zniszczona, a droga jest w miarę gładka, pozbawiona luźnych kamieni i sypkiego materiału. Natomiast przy większym natężeniu ruchu po...

Pamiątkowe zdjęcia na półwyspie Kolka

Pamiątkowe zdjęcia na półwyspie Kolka

... m nie tylko uniknąć uciążliwości, ale także zobaczyć malownicze zakątki, które umknęłyby nam, gdybyśmy trzymali się pierwotnej trasy. Czasem elastyczność w planowaniu trasy okazuje się najlepszym rozwiązaniem, zwłaszcza gdy priorytetem jest komfort i przyjemność z jazdy. Szerokie drogi szutrowe w Łotwie Z perspektywy czasu, oceniam stosunek dobrych do złych dróg na około 80/20 – czyli nie idealnie, ale wciąż akceptowalnie. Niestety, nie ma jednej niezawodnej metody na znalezienie tych dobrych jeszcze przed wyjazdem i uniknięcie tych gorszych. Wydaje się jednak, że kluczową rolę odgrywa natężenie ruchu na danej trasie. Tam, gdzie ruch jest niewielki, nawierzchnia zwykle pozostaje mniej zniszczona, a droga jest w miarę gładka, pozbawiona luźnyc...

Przeczytaj wszystko: EuroVelo 10 w Łotwie: Kurlandia i Morze Bałtyckie.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: