Plaża pod Stevns Klint

You are here

Plaża pod Stevns Klint

... owerowy EuroVelo 10 dookoła Morza Bałtyckiego to aż 9 tysięcy kilometrów rowerowej przygody, która co roku przyciąga tysiące turystów. Dzięki projektowi Biking South Baltic! państwa południowego Bałtyku miały okazję rozbudować i odświeżyć infrastrukturę rowerową szlaku, co udało się szczególnie w Polsce - na Pomorzu Zachodnim i w Pomorskiem. Dzięki finansowanemu wsparciu Unii Europejskiej warunki rowerowej podróży wokół Bałtyku poprawiły się także w Niemczech, na Łotwie, a także w bardzo rowerowej Danii, gdzie przejechałem około 300-kilometrowy odcinek szlaku biegnący z Kopenhagi na południe kraju. Nie spodziewałem się, że zastanę region tak spokojny, że po jego drogach będą paradować niczym nieniepokojone pawie. Paw na trasie rowerowej E...

Zobacz więcej: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie!

Nasi Partnerzy

Rowery turystyczne
Internetowy sklep rowerowy
Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe

... owych malowideł o pacyfistycznym przesłaniu mieszają się czasy przekwitających dzieci-kwiatów i światowa przestępczość zorganizowana. Sceny które widziałem były jednymi z tych najbardziej zaskakujących podczas naszych podróży, choć chyba trudno mi powiedzieć, że sprawiają mi podróżniczą satysfakcję. Christiania - świat jest w naszych rękach Rowerowy most, który łączy trzy brzegi W stolicy Danii przejechałem jeszcze jeden z wyjątkowych rowerowych mostów Kopenhagi, które dobitnie pokazują, że wszystko jest możliwe, jeśli tylko za miejską polityką rowerową stoją rzutkie, kompetentne osoby. Tym razem był to Trangravsbroen, który ze względu na kształt podniesionych przęseł nazywany jest mostem „motylim”. Wyjątkowa praktyczność T...

Plaża pod Stevns Klint

Plaża pod Stevns Klint

... mostów Kopenhagi, które dobitnie pokazują, że wszystko jest możliwe, jeśli tylko za miejską polityką rowerową stoją rzutkie, kompetentne osoby. Tym razem był to Trangravsbroen, który ze względu na kształt podniesionych przęseł nazywany jest mostem „motylim”. Wyjątkowa praktyczność Trangravsbroen polega na tym, że łączy aż trzy brzegi kanałów, a nie jak standardowy most - dwa. Obserwując tak nietuzinkowe podejście do budowy miejskiej infrastruktury rowerowej trudno się dziwić, że to właśnie Kopenhaga stała się matką chrzestną terminu „kopenhagizacja”. Trangravsbroen w Kopenhadze - most łączący trzy brzegi Najczęściej odwiedzane miejsce w Kopenhadze Właśnie przez Trangravsbroen, a potem wspomniany polski Inderhavnsbroen, docier...

Przeczytaj wszystko: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Ostatnie relacje z tras rowerowych