Pokaz ptaków drapieżnych w Karyntii

Pokaz ptaków drapieżnych w Karyntii

... chodnim końcu jeziora nie było namiotu lub kampera, któremu nie towarzyszyłyby rowery. W tym rowerowo-wakacyjnym tłumie jednak nadal niezmiernie rzadko słyszeliśmy język inny niż niemiecki - wciąż czuliśmy się dość niezwykle zdając sobie sprawę, że należymy do naprawdę niewielkiego grona, które tego lata odważyło się na w miarę normalną letnią podróż po Europie. Trasy rowerowe nad jeziorem Weißensee w Austrii Jeszcze jedna atrakcja z Kärnten Card Zanim kolejnego dnia wyruszyliśmy w kierunku podjazdu na przełęcz Kreuzbergsattel, którędy prowadziła nasza rowerowa trasa po Karyntii, skorzystaliśmy z kolejnej atrakcji dostępnej z Kärnten Card. Na kanapie kolejki górskiej wjechaliśmy w okolice Naggler Alm, skąd rozpościera się widok na W...

Zobacz więcej: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.

... Pętla Jezior Karyntii wykorzystuje około 120 kilometrów dróg rowerowych i około 180 kilometrów dróg publicznych różnego poziomu. Reszta to drogi leśne, singletracki, a nawet… 6 kilometrów trasy statkiem (po jeziorze Weißensee). Na rowerze w Alpach austriackich w Karyntii Opactwo benedyktynów i grób polskiego króla Pierwszym z jezior Karyntii do których prowadzi Wielka Pętla Jezior Karyntii jest Ossiacher See, wokół którego w większości prowadzi droga rowerowa w postaci asfaltowego dywanika obok jezdni. Już te kilka kilometrów z Villach nad Ossiacher See, a później kolejne kilometry pokonywane wokół niego, pokazały nam, jak popularne są to okolice. Obserwując tablice rejestracyjne na parkingach popularnych miejsc stwierdziliśmy też, że absolu...

Pokaz ptaków drapieżnych w Karyntii

... ąco. Mimo ogromnej liczby austriackich turystów w sierpniu, spowodowanych prawdopodobnie niemożnością spędzenia bezpiecznego urlopu za granicą, nie mieliśmy problemów z przyjęciem na kemping bez rezerwacji. W końcu nietrudno o miejsce na namiot i wodę na prysznic dla dwójki rowerzystów. Knajpka przy trasie rowerowej w Austrii Wysoki poziom usług i odpowiedzialność ekologiczna Oprócz niezaprzeczalnie atrakcyjnych krajobrazów Karyntii, dzisiaj wspominamy jeszcze niezwykle wysokie poczucie odpowiedzialności ekologicznej, jakie zawsze obserwujemy w Austrii. Austria jest na pewno jednym z tych niewielu krajów, w którym wysoki poziom świadczonych usług turystycznych oznacza jednocześnie wysoki poziom dbania o dobro naszej planety. Nawet torba, w jakiej otrzy...

Przeczytaj wszystko: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.