Trasa rowerowa nad Weißensee w Austrii

Trasa rowerowa nad Weißensee w Austrii

... ra, któremu nie towarzyszyłyby rowery. W tym rowerowo-wakacyjnym tłumie jednak nadal niezmiernie rzadko słyszeliśmy język inny niż niemiecki - wciąż czuliśmy się dość niezwykle zdając sobie sprawę, że należymy do naprawdę niewielkiego grona, które tego lata odważyło się na w miarę normalną letnią podróż po Europie. Trasy rowerowe nad jeziorem Weißensee w Austrii Jeszcze jedna atrakcja z Kärnten Card Zanim kolejnego dnia wyruszyliśmy w kierunku podjazdu na przełęcz Kreuzbergsattel, którędy prowadziła nasza rowerowa trasa po Karyntii, skorzystaliśmy z kolejnej atrakcji dostępnej z Kärnten Card. Na kanapie kolejki górskiej wjechaliśmy w okolice Naggler Alm, skąd rozpościera się widok na Weißensee. Dla nas był to króciutki bardzo widok...

Zobacz więcej: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.

Internetowy sklep rowerowy

... dochodzi do 24 stopni Celsjusza. Woda w jeziorze jest prawie tak czysta jak woda pitna, a widoczność sięga 6 metrów. Właśnie na Weißensee słynny łyżwiarski Wyścig Jedenastu Miast (jego alternatywną edycję) organizują Holendrzy, gdyż przez zmieniający się klimat we Fryzji nie zamarzają już kanały. Wyobrażam sobie, że wtedy jezioro zamienia się w piękne miejsce na narty biegowe. Gatschach nad jeziorem Weißensee w Austrii Doskonałe miejsce na rodzinne rowerowe wakacje Malownicze Weißensee wybierają na wakacyjny urlop setki rowerzystów, wśród których podczas naszego pobytu nie brakowało rowerowych rodzin z dziećmi. Pod restauracjami w okolicy stały dziesiątki rowerów, a na kempingu na zachodnim końcu jeziora nie było namiotu lub kampera, kt...

Trasa rowerowa nad Weißensee w Austrii

... zy w Polsce, w której szczycimy się tradycjami kulinarnymi, jest restauracja, której pełne zaopatrzenie pochodzi z regionu w którym się znajduje? Na moim talerzu wylądowały pyszne żeberka z koźlęciny z kapustą, miodem, imbirem i olejem szafranowym. Żeberka z koźlęciny z kapustą, miodem, imbirem i olejem szafranowym Faaker See - jedno z najpopularniejszych w Karyntii Następne z jezior, które wyznaczają szlak rowerowy Wielkiej Pętli Jezior Karyntii, to Pressegger See. Niewielki akwen o wybitnie letniskowym charakterze nie robi na nas większego wrażenia, choć pełen samochodów parking kąpieliska mówi nam, że dla Austriaków to popularne miejsce rekreacji. Jedziemy dalej i wieczorem, po różnego rodzaju drogach, doliną rzeki Gail nad którą góruje ch...

Przeczytaj wszystko: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.