Owoce dzikiej róży przy drodze rowerowej

You are here

Owoce dzikiej róży przy drodze rowerowej

... ackich budowli, warto rzucić okiem na dwa małe również gotyckie kościoły z XIV wieku w Świerczynkach i Bierzgłowie. Niedaleko tego drugiego stoi też ostatni z kilku, za to świetnie zachowany, wiatrak z XIX wieku. Na Ostromecko zarezerwujcie chwilę więcej - warto przejść lub przejechać się po pałacowym parku i obejrzeć obydwa, efektowne pałace. Zamek Bierzgłowski z lotu ptaka Wygodny dojazd pociągiem do Bydgoszczy i do Torunia Wycieczkę do Torunia polecam także ze względów logistycznych. Z całej centralnej i północnej Polski jest wyjątkowo łatwo dostać się tu pociągami, z których większość, a może i wszystkie, prowadzą wagony z miejscami na rowery. Od pociągów regionalnych Polregio, przez widoczne na zdjęciu składy wagonowe aż po now...

Zobacz więcej: Bydgoszcz i Toruń. Kujawsko-Pomorskie i jego dwie stolice.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie!

Nasi Partnerzy

Rowery turystyczne
Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe

... ano z elementów pruskiego mostu w Opaleniu koło Kwidzyna, który po I wojnie światowej znalazł się w całości na polskich ziemiach. Ponieważ powojenny polski rząd nie planował żadnego wykorzystania zaledwie 10-letniej konstrukcji z Opalenia, zapadła decyzja o jej demontażu i wykorzystaniu przęseł do budowy nowych mostów w Toruniu i w Koninie. Podczas naszego pobytu w Toruniu trwał kilkunastomiesięczny remont mostu, który malowniczo zamaskowała mgła. W niej ukryło się przed nami toruńskie Stare Miasto. Most im. Józefa Piłsudskiego na Wiśle w Toruniu Fryderyk II Wielki buduje Kanał Bydgoski Obydwa miasta jednak różnią się tym, jak obecnie korzystają z nadrzecznego położenia. Swoją historią Bydgoszcz sprawa wrażenie czerpania pełnymi garścia...

Owoce dzikiej róży przy drodze rowerowej

Owoce dzikiej róży przy drodze rowerowej

... e warto zwrócić uwagę na tereny kolejowe wokół dworca Bydgoszcz Główna. To bocznice należące kiedyś do powojennych Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego (ZNTK) w Bydgoszczy, które powstały na bazie Ostbahn-Werkstatt-Bromberg - pruskich zakładów kolejowych, które powstały tu trzy lata po uruchomieniu linii Pruskiej Kolei Wschodniej w 1848 roku. Obecnie te zakłady to znana na polskim rynku produkcji pociągów i tramwajów Pesa Bydgoszcz, produkująca pojazdy szynowe, które codziennie służą tysiącom pasażerów w całej Polsce, ale również w Niemczech, Czechach, Włoszech, Ukrainie czy Rosji., który zyskał nowoczesną bryłę. Podczas mojego powrotu z Bydgoszczy na sąsiedni peron podjechał lśniący pociąg Elf z Pesy pozując z nowoczesnym budynkiem bydgoskieg...

Przeczytaj wszystko: Bydgoszcz i Toruń. Kujawsko-Pomorskie i jego dwie stolice.

Ostatnie relacje z tras rowerowych