Oryginalny kościół gotycki w Præstø

You are here

Oryginalny kościół gotycki w Præstø

... acja, która przyda się szczególnie podróżnikom, którzy po duńskim EuroVelo 10 zamierzają podróżować jesienią lub wiosną. Otóż musicie wiedzieć, że prom pomiędzy miejscowościami Bogø i Stubbekøbing (czyli pomiędzy wyspami Bogø i Falster) kursuje tylko w okresie letnim. Więc już wczesną jesienią może się okazać, że jesteście skazani wyłącznie na oddalony o kilkanaście kilometrów most autostradowy, którym z kolei… nie można jeździć rowerem. Ratunkiem będzie znalezienie kogoś, kto pomoże przewożąc rower samochodem. Do przejazdu kilkukilometrowym odcinkiem autostrady łączącej Kopenhagę z południem kraju nie zachęcam. Bez wątpienia taka sytuacja na trasie to bardzo nieprzyjazne rozwiązanie, mogące narazić rowerzystę na niebezpieczeństwo ...

Zobacz więcej: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie!

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Przyczepki i sakwy rowerowe
Szlaki rowerowe w Niemczech
Ubezpieczenie rowerzysty i roweru

... ym i rowerzystom najwyższy priorytet w polityce transportowej, zwiększający tym samym komfort życia w mieście. Ponad połowa mieszkańców Kopenhagi zamiast samochodu wybiera rower ze względu na szybkość dotarcia do celu, a sprawne poruszanie się po kopenhaskich drogach rowerowych jest tu podstawową umiejętnością. Nie ma miejsca na leniwe przejażdżki, a szybkie obroty korbami tysięcy rowerów napędzają krwiobieg miasta. Nawet zieloną falę sygnalizacji świetlnej w Kopenhadze dostosowano do tempa jazdy roweru, a nie samochodu. Pieszo-rowerowy most Bryggebroen w Kopenhadze Kopenhaga ma szesnaście rowerowych mostów Wyzwaniem dla miejskich architektów w Kopenhadze było pogodzenie morskiego żywiołu z rowerowym. Miasto leży na dwóch wyspach, pociętych do...

Oryginalny kościół gotycki w Præstø

Oryginalny kościół gotycki w Præstø

... za” linia promowa. Tam, w suchym doku stoczni MV Werften stoi coś, co na pierwszy rzut oka wygląda jak blok mieszkalny, a po przyjrzeniu okazuje się być... potężną częścią mieszkalną największego na świecie wycieczkowca, jaki budowany jest w miejscowej stoczni. Ta gigantyczna konstrukcja pomieści aż 2500 kabin pasażerskich, w których w rejs wyruszy 5000 pasażerów. I jak tu dziwić się widokowi tłumu turystów wokół kopenhaskiej Małej Syrenki? Budowa wycieczkowca w stoczni MV Werften Jeszcze jedna doskonała nadmorska trasa Duński fragment nadmorskiego EuroVelo 10 spodoba się wszystkim, którzy lubią tradycyjne szlaki rowerowe. Wiele naturalnych odcinków, duża część trasy poprowadzona po szosach, ale z wyodrębnionym poboczem rowerowym, częś...

Przeczytaj wszystko: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Ostatnie relacje z tras rowerowych