Prom Bogø-Stubbekøbing

You are here

Prom Bogø-Stubbekøbing

... u XVI wieku do głównej nawy kościoła dobudowano trzy duże kaplice nadając obiektowi zupełnie niespotykanego wyglądu. Oryginalne średniowieczne świątynie można zobaczyć między innymi w Valløby, w Stroeby i w Roholte. Oryginalny kościół gotycki w Præstø Najwyższe klify nad Morzem Bałtyckim Klify Stevns Klint, dochodzące do „jedynie” 40 metrów wysokości, są trzykrotnie niższe od znajdujących się kilkadziesiąt kilometrów dalej - na wyspie Møn - najwyższych klifów nad Morzem Bałtyckim. Klify Møns Klint sięgają aż 130 metrów wysokości, a wielkością i urodą kredowych urwisk przyćmiewają nawet klify na niemieckiej Rugii. W 2007 roku powstało GeoCenter Møns Klint - nowoczesna placówka edukacyjna opowiadająca o Møns Klint, poł...

Zobacz więcej: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie, zobacz nowe Ministerstwo Turystyki Rowerowej :-)

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Rowery turystyczne
Szlaki rowerowe w Brandenburgii
Szlaki rowerowe w Małopolsce

... su muzealnego, przekracza półtora kilometra. Stevnsfort aż do 2000 roku był aktywnym obiektem wojskowym, więc należy do stosunkowo młodych placówek muzealnych. Stevnsfort - dawna baza wojskowa NATO na Zelandii Na drogach specjalne pobocza dla rowerzystów Po Zelandii i wyspie Møn europejska trasa rowerowa dookoła Morza Bałtyckiego rzadko biegnie po drogach rowerowych, co jednak nie wpływa na mniejsze bezpieczeństwo jazdy rowerem. Bo oto na szosach z większym ruchem pojawiają się rozwiązania, które wcześniej widzieliśmy w Holandii lub na testowych fragmentach dróg w Borach Tucholskich. To szerokie pobocza dla rowerów jakie maluje się po obu stronach jezdni, zostawiając pośrodku jeden pas dla samochodów jadących w obydwóch kierunkach. Samochody mijaj...

Prom Bogø-Stubbekøbing

Prom Bogø-Stubbekøbing

... most rowerowy w Kopenhadze Po otwarciu położonego w sercu Kopenhagi mostu Inderhavnsbroen w duńskich i światowych mediach wielokrotnie przywoływano smutną konstatację eksperta do spraw mobilności, Mikaela Colville-Andersena. Colville-Andersen uznał, że poprawne zaprojektowanie rowerowej konstrukcji przez architekta z kraju, gdzie roweru wciąż nie traktuje się poważnie jako środka codziennego transportu, od początku było skazane na niepowodzenie. Wiele mówi też propozycja, by przydomek „kissing bridge” zastąpić innym, bardziej adekwatnym „missing bridge”... A jeśli wydaje Wam się, że krytyka mostu zaprojektowanego przez Polaków jest przesadzona, spójrzcie czym odpowiada Google na pytanie o „the worst bicycle bridge”. Rowerzyści na mości...

Przeczytaj wszystko: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: