Most obrotowy w Malchow

Most obrotowy w Malchow

... rskim Majówka: najpierw Meklemburgia, potem Berlin Na Pojezierzu Meklemburskim spędziliśmy pierwszą część długiego majowego weekendu, a w drugą postanowiliśmy zobaczyć Berlin i Mur Berliński. Naszą trasę w Meklemburgii rozpoczęliśmy w mieście Güstrow, położonym na linii kolejowej Szczecin-Schwerin. Kierując się znakami kilku szlaków rowerowych objechaliśmy środkowy obszar Pojezierza Meklemburskiego, zaglądając także do Parku Narodowego Müritz, by zakończyć trasę w Neubrandenburgu, skąd do Berlina kursuje bezpośredni niemiecki pociąg regionalny. Oznaczone miejsce dla rowerów Efektowny wystrój kościoła farnego w Güstrow Fara na głównym miejskim placu w Güstrow przypomniała nam piękną bryłą o naszej nadmorskiej podróży po ...

Zobacz więcej: Pojezierze Meklemburskie na rowerze. Niemcy na majówkę.

Internetowy sklep rowerowy

... za prowadzi aż do Lüneburga w Dolnej Saksonii. Niestety, na trasie tego szlaku leży tylko jedna stacja linii kolejowej ze Szczecina - Neubrandenburg, gdzie kończyliśmy naszą kilkudniową wycieczkę. Rowery na Pojezierzu Meklemburskim Rybne bułeczki w barze w Krakowie Pierwsze dni naszej długiej majówki to dla Niemców wciąż jeszcze czas przed sezonem letnim. Stojące na palach w trzcinach domy letniskowe stały jeszcze puste, a przy kameralnych przystaniach smutno kołysały się na falach łodzie i jachty. Taka sytuacja miała swój niewątpliwy urok chociażby w postaci braku kolejki w barze rybnym w miejscowości Krakow am See, gdzie zatrzymaliśmy się na pierwszą przekąskę. Nasz wybór padł na naturalnie na Fischbrötchen, które dwa lata temu na szlaku wzd...

Most obrotowy w Malchow

... wa Jezior Meklemburskich (Mecklenburgischer Seen-Radweg). Trasa zaczyna się już na wyspie Uznam, biegnie nawet chwilę w stronę Szczecina, a potem kieruje się do południowej granicy meklemburskiego kraju związkowego i przez pojezierza prowadzi aż do Lüneburga w Dolnej Saksonii. Niestety, na trasie tego szlaku leży tylko jedna stacja linii kolejowej ze Szczecina - Neubrandenburg, gdzie kończyliśmy naszą kilkudniową wycieczkę. Rowery na Pojezierzu Meklemburskim Rybne bułeczki w barze w Krakowie Pierwsze dni naszej długiej majówki to dla Niemców wciąż jeszcze czas przed sezonem letnim. Stojące na palach w trzcinach domy letniskowe stały jeszcze puste, a przy kameralnych przystaniach smutno kołysały się na falach łodzie i jachty. Taka sytuacja miała swó...

Przeczytaj wszystko: Pojezierze Meklemburskie na rowerze. Niemcy na majówkę.