Wodne garaże w Neubrandenburgu

Wodne garaże w Neubrandenburgu

... Kierując się znakami kilku szlaków rowerowych objechaliśmy środkowy obszar Pojezierza Meklemburskiego, zaglądając także do Parku Narodowego Müritz, by zakończyć trasę w Neubrandenburgu, skąd do Berlina kursuje bezpośredni niemiecki pociąg regionalny. Oznaczone miejsce dla rowerów Efektowny wystrój kościoła farnego w Güstrow Fara na głównym miejskim placu w Güstrow przypomniała nam piękną bryłą o naszej nadmorskiej podróży po krainie pięknego niemieckiego gotyku bałtyckiego przed dwoma laty. Jednak za cenniejszą od kościoła farnego uznaje się kolegiatę w Güstrow, pochodzącą z XIII wieku. Wśród znajdujących się wewnątrz obiektów zwraca uwagę rzeźba autorstwa Ernsta Barlacha, rzeźbiarza z przełomu poprzednich stuleci. “Lewituj...

Zobacz więcej: Pojezierze Meklemburskie na rowerze. Niemcy na majówkę.

Internetowy sklep rowerowy

... e+na+majówkę+-+spis+tre%C5%9Bci box::minlevel=2 box::maxlevel=2 box::hide_show=0 box::collapsed=0] Panorama Malchow na Pojezierzu Meklemburskim Majówka: najpierw Meklemburgia, potem Berlin Na Pojezierzu Meklemburskim spędziliśmy pierwszą część długiego majowego weekendu, a w drugą postanowiliśmy zobaczyć Berlin i Mur Berliński. Naszą trasę w Meklemburgii rozpoczęliśmy w mieście Güstrow, położonym na linii kolejowej Szczecin-Schwerin. Kierując się znakami kilku szlaków rowerowych objechaliśmy środkowy obszar Pojezierza Meklemburskiego, zaglądając także do Parku Narodowego Müritz, by zakończyć trasę w Neubrandenburgu, skąd do Berlina kursuje bezpośredni niemiecki pociąg regionalny. Oznaczone miejsce dla rowerów Efektowny wystrój k...

Wodne garaże w Neubrandenburgu

... aliśmy się przebiegu jednego, wybranego szlaku rowerowego, ale jechaliśmy wieloma, które wśród jezior Meklemburgii prowadziły nas między rezydencjami dawnych meklemburskich możnowładców. W Güstrow trafiliśmy na jeden z najpopularniejszych szlaków Meklemburgii-Pomorza Przedniego, około 700-kilometrową trasę Berlin-Kopenhaga. Przez te tereny przebiega również krzyżujący się z nią szlak Hamburg-Rugia. Dobrą inspiracją do rowerowej wycieczki po tych terenach może być też jeden z kilku szlaków okrężnych, w tym dwa ponad 100-kilometrowe: Trasa Zamkowa łącząca kilkanaście pałaców i zamków, a także szlak rowerowy wokół jeziora Müritz. Droga rowerowa w Parku Narodowym Müritz 600 kilometrów szlaku jezior meklemburskich Trasą rowerową, która...

Przeczytaj wszystko: Pojezierze Meklemburskie na rowerze. Niemcy na majówkę.