Dania - klify nad Morzem Bałtyckim

You are here

Dania - klify nad Morzem Bałtyckim

... aszym partnerem w rowerowych podróżach przez najbliższy rok będzie Centrum Rowerowe. Największy polski sklep rowerowy oferuje wszystkie nasze ulubione elementy wyprawowego wyposażenia - od sprawdzonych chwytów na kierownicę, przez sakwy rowerowe aż po rowery. W Centrum Rowerowym kupicie także odzież rowerową, buty czy kaski. A my w kolejnych relacjach z naszych wypraw poświęcimy więcej czasu naszemu wyposażeniu. Szlak EuroVelo 10 na wybrzeżu Bałtyku w Danii Nieprzyjemne rozwiązanie poza sezonem letnim Teraz informacja, która przyda się szczególnie podróżnikom, którzy po duńskim EuroVelo 10 zamierzają podróżować jesienią lub wiosną. Otóż musicie wiedzieć, że prom pomiędzy miejscowościami Bogø i Stubbekøbing (czyli pomiędzy wyspami Bogø ...

Zobacz więcej: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie!

Nasi Partnerzy

Przyczepki i sakwy rowerowe
Ubezpieczenie rowerzysty i roweru
Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Niemczech

... zealnego, przekracza półtora kilometra. Stevnsfort aż do 2000 roku był aktywnym obiektem wojskowym, więc należy do stosunkowo młodych placówek muzealnych. Stevnsfort - dawna baza wojskowa NATO na Zelandii Na drogach specjalne pobocza dla rowerzystów Po Zelandii i wyspie Møn europejska trasa rowerowa dookoła Morza Bałtyckiego rzadko biegnie po drogach rowerowych, co jednak nie wpływa na mniejsze bezpieczeństwo jazdy rowerem. Bo oto na szosach z większym ruchem pojawiają się rozwiązania, które wcześniej widzieliśmy w Holandii lub na testowych fragmentach dróg w Borach Tucholskich. To szerokie pobocza dla rowerów jakie maluje się po obu stronach jezdni, zostawiając pośrodku jeden pas dla samochodów jadących w obydwóch kierunkach. Samochody mijają si...

Dania - klify nad Morzem Bałtyckim

Dania - klify nad Morzem Bałtyckim

... a południe wysuniętym końcu Danii. To pomiędzy nimi kursują dwa nowoczesne promy hybrydowe, łączące klasyczny napęd spalinowy z elektrycznym. Zarówno na jednostce M/S Berlin, jak i na M/S Copenhaga, jeden z pięciu silników Diesla zastąpiono silnikiem elektrycznym, który czerpie energię z baterii o pojemności odpowiadającej prawie 200 bateriom z przeciętnego hybrydowego samochodu osobowego. Zjazd z promu Rostock-Gedser w Danii Na promie do Danii dla rowerzysty jednak nie ma taryfy ulgowej - najpierw oczekiwanie na wjazd wśród ustawionych w kolumny dziesiątek ciężarówek, potem parkowanie razem z nimi w ogromnej ładowni na najniższym pokładzie hybrydowego promu. Myślę, czy bezpiecznie jest zostawić tu cały bagaż? Po chwili wątpliwości wygrywa wiara ...

Przeczytaj wszystko: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Ostatnie relacje z tras rowerowych