Wąwóz Ruinaulta - Wielki Kanion Szwajcarii

... ciągowi. Tak się udanie złożyło, że Glacier Express aż trzykrotnie pozował nam do ujęć z niezwykłymi alpejskimi scenami w tle. Pociąg Glacier Express koło przełęczy Oberalp W pociągu bilet na rower z rezerwacją miejsca Oprócz podziwiania piękna Szwajcarii podczas jazdy pociągiem z Bazylei w Alpy wspominaliśmy naszą zeszłoroczną podróż po Europie. Z biletami Interrail odwiedziliśmy wtedy Drezno, Austrię, Południowy Tyrol i Fryzję. Takich kilkugodzinnych podróży pociągami jak ta odbyliśmy wtedy aż osiem, zaliczając okrągłe dwadzieścia przejazdów w pociągach różnej klasy i różnych przewoźników. Podobnie jak wtedy, tak i tu - w Szwajcarii, nie mieliśmy żadnych problemów z przewozem rowerów. Tym bardziej, że do Andermatt na począ...

Zobacz więcej: Szwajcaria i szlak rowerowy Renu. Najpiękniejszy w Europie!.

Internetowy sklep rowerowy

... tezę o wyraźnie mniejszym ruchu turystycznym w Alpach w tym sezonie. Droga po urwisku w Wielkim Kanionie Szwajcarii Jedno z najpiękniejszych miast w Szwajcarii Przez burzę i czas potrzebny na nacieszenie się Wielkim Kanionem do Chur dojeżdżamy późnym wieczorem i… niestety, przepada nam planowany wieczór w najstarszym mieście Szwajcarii. Kolejnego dnia kierujemy się najpierw na zacieniony plac za kościołem świętego Marcina, przed budynkiem Muzeum Retyckiego. Oprócz tradycyjnych wystaw opowiadających o historii Gryzonii, na ciekawie zaaranżowanych ekspozycjach w piwnicach kilkusetletniego domu prezentowane są miejscowe znaleziska archeologiczne. Na placu pod muzeum mamy wrażenie, że czas zatrzymał się tu w miejscu. W rogu wciąż szumi fontanna, z kt...

Wąwóz Ruinaulta - Wielki Kanion Szwajcarii

... uzeum Historycznym w Bazylei Nasz pobyt w Bazylei w praktyce okazał się całodniowym spacerem po Starym Mieście tzw. Wielkiej Bazylei, położonej na lewym, południowym brzegu Renu. To tam znajdują się między innymi Muzeum Historii Naturalnej i Muzeum Historyczne, a z tego ostatniego prowadzi pod górę uliczka na Wzgórze Katedralne z katedrą, najstarszą część Bazylei. A spojrzenie na Ren z tarasu widokowego, położonego za zbudowaną z czerwonego piaskowca katedrą, będzie jedną z najlepszych scen na zakończenie ponad tygodnia spędzonego na trasie rowerowej Renu w Szwajcarii. Wnętrze katedry w Bazylei Rhein Route - szwajcarska trasa narodowa nr 2 Bardzo dobrym przewodnikiem po szwajcarskich trasach rowerowych jest Schweiz Mobil - strona (i aplikacja na...

Przeczytaj wszystko: Szwajcaria i szlak rowerowy Renu. Najpiękniejszy w Europie!.