Szutrowa trasa rowerowa w Alpach austriackich

Szutrowa trasa rowerowa w Alpach austriackich

... djęciu satelitarnym, pokazana na ciemniejszym tle większego fragmentu Karyntii. Moim zdaniem trudniej o bardziej czytelne przedstawienie szlaku rowerowego. Choć zaskakujące było, że zdjęcia satelitarne pokazywały obszar położony w górę rzeki od miejsca ustawienia tablicy, a więc już przejechany przez turystów jadących z jej biegiem, których jest tutaj na pewno znacznie więcej. Oryginalne tablice informacyjne na trasie rowerowej Drawy Drauradweg - pięć gwiazdek od ADFC! To dobry moment by napisać, że trasa rowerowa Drauradweg należy do grona najpopularniejszych szlaków rowerowych w Europie. A nawet więcej - Niemiecki Powszechny Klub Rowerowy ADFC oceniający trasy rowerowe w Europie przyznał Drauradweg aż pięć gwiazdek jakości (maksimum), jako jedn...

Zobacz więcej: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.

Internetowy sklep rowerowy

... atz) biegnący od mostu na Drawie aż do ratusza i kościoła farnego św. Jakuba pamiętamy z naszej wyprawy przez Alpy przed ośmioma laty. Wiele o ciepłym stosunku miasta do rowerzystów mówi Radbutler - "rowerowy lokaj", czyli punkt nad Drawą, w którym na czas zwiedzania lub noclegu można pozostawić rower wraz z bagażami, oczywiście bezpłatnie. Pokręciliśmy się po centrum, odnaleźliśmy czekający na nas samochód i przez ulubiony Berlin udaliśmy się w drogę do domu. Tuż przed wyjazdem z Karyntii odwiedziliśmy jeszcze wieżę widokową Pyramidenkogel położoną mniej więcej między Villach a Klagenfurtem. Radbutler - Rowerowy Lokaj nad Drawą w Villach Spojrzenie z góry na pożegnanie z Karyntią Wizyta na wieży widokowej Pyramidenkogel może być zar...

Szutrowa trasa rowerowa w Alpach austriackich

... rodzinne rowerowe wakacje Malownicze Weißensee wybierają na wakacyjny urlop setki rowerzystów, wśród których podczas naszego pobytu nie brakowało rowerowych rodzin z dziećmi. Pod restauracjami w okolicy stały dziesiątki rowerów, a na kempingu na zachodnim końcu jeziora nie było namiotu lub kampera, któremu nie towarzyszyłyby rowery. W tym rowerowo-wakacyjnym tłumie jednak nadal niezmiernie rzadko słyszeliśmy język inny niż niemiecki - wciąż czuliśmy się dość niezwykle zdając sobie sprawę, że należymy do naprawdę niewielkiego grona, które tego lata odważyło się na w miarę normalną letnią podróż po Europie. Trasy rowerowe nad jeziorem Weißensee w Austrii Jeszcze jedna atrakcja z Kärnten Card Zanim kolejnego dnia wyruszyliśmy w kieru...

Przeczytaj wszystko: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.