Nad jeziorem w Szwajcarii Marchijskiej

You are here

Nad jeziorem w Szwajcarii Marchijskiej

... cieczki przez Brandenburgię i chyba był warty modyfikacji względem polecanych, oficjalnych wariantów szlaku. Ciekawe, że ukształtowanie i mikroklimat regionu sprawiły, iż właśnie w Szwajcarii Marchijskiej mieści się najbardziej na północ wysunięty ośrodek treningowy Niemieckiego Związku Narciarskiego, a także najdłuższy tor saneczkowy w północnej części Niemiec. Buckow - centrum Szwajcarii Marchijskiej Głównym ośrodkiem Szwajcarii Marchijskiej jest Buckow, niewielkie miasteczko nastrojem przypominające może bardziej czeskie niż niemieckie miejscowości. W XX wieku Buckow było popularnym miejscem wypoczynku mieszkańców Berlina, a dom letniskowy posiadał tu jeden z największych niemieckich poetów, Bertolt Brecht. Powodem do zatrzymania się w Buc...

Zobacz więcej: Z Berlina do Szczecina: na most rowerowy w Siekierkach.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie :-)

Nasi Partnerzy

Rowery turystyczne
Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Brandenburgii

... ały wysadzone w 1945 roku, gdy wojska niemieckie próbowały spowolnić ofensywę radziecką nadchodzącą ze wschodu. Po II wojnie światowej kolejowy most w Siekierkach został odbudowany, a po drugim (czyli pierwszym) moście drogowym pozostały tylko wspomnienia w postaci przyczółków i filarów stojących w rzece. Odbudowany w 1955 roku most miał służył organizacji Układu Warszawskiego jako sposób na sprawną relokację wojsk podczas potencjalnego konfliktu z NATO. Historyczne zapisy mówią, że nigdy nie przejechał po nim pociąg pasażerski, brak jest również dowodów na regularny ruch transportów wojskowych. Współczesny rozdział 140-letniej historii mostu rozpoczął się wraz z rozwojem sieci dróg rowerowych w północno-zachodniej Polsce. Konstrukcja mostu ...

Nad jeziorem w Szwajcarii Marchijskiej

Nad jeziorem w Szwajcarii Marchijskiej

... ch został odbudowany, a po drugim (czyli pierwszym) moście drogowym pozostały tylko wspomnienia w postaci przyczółków i filarów stojących w rzece. Odbudowany w 1955 roku most miał służył organizacji Układu Warszawskiego jako sposób na sprawną relokację wojsk podczas potencjalnego konfliktu z NATO. Historyczne zapisy mówią, że nigdy nie przejechał po nim pociąg pasażerski, brak jest również dowodów na regularny ruch transportów wojskowych. Współczesny rozdział 140-letniej historii mostu rozpoczął się wraz z rozwojem sieci dróg rowerowych w północno-zachodniej Polsce. Konstrukcja mostu nad Odrą w Siekierkach - część polska Nie jeden, a właściwie dwa i więcej mostów Choć potocznie mówi sie o jednym moście w Siekierkach, w praktyce mam...

Przeczytaj wszystko: Z Berlina do Szczecina: na most rowerowy w Siekierkach.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: