Przystań statku nad Weißensee w Austrii

Przystań statku nad Weißensee w Austrii

... y - ogromne liczby gości martwią nas nie tylko ze względu na wciąż istniejące zagrożenie zakażeniem koronawirusem, ale obawiamy się również zbliżającej się ciszy nocnej. Tymczasem równo o godzinie 22-ej głośne spotkania kończą się, a ruch na kempingu ma miejsce tylko w pobliżu ogromnej i wręcz luksusowej - jak na kempingowe warunki - części sanitarnej. Przed snem idziemy jeszcze na spacer nad Faaker See obejrzeć Słońce, zachodzące dokładnie nad drugim brzegiem i wskazujące kierunek, gdzie leży Villach, z którego rozpoczęliśmy jazdę. Kemping nad jeziorem Faaker See w Austrii Wörthersee - zaskakująco mało przyjemna jazda Wörthersee - największe jezioro Karyntii - towarzyszyło nam w pierwszej połowie dnia. Niestety, muszę przyznać, że ...

Zobacz więcej: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.

... le zdając sobie sprawę, że należymy do naprawdę niewielkiego grona, które tego lata odważyło się na w miarę normalną letnią podróż po Europie. Trasy rowerowe nad jeziorem Weißensee w Austrii Jeszcze jedna atrakcja z Kärnten Card Zanim kolejnego dnia wyruszyliśmy w kierunku podjazdu na przełęcz Kreuzbergsattel, którędy prowadziła nasza rowerowa trasa po Karyntii, skorzystaliśmy z kolejnej atrakcji dostępnej z Kärnten Card. Na kanapie kolejki górskiej wjechaliśmy w okolice Naggler Alm, skąd rozpościera się widok na Weißensee. Dla nas był to króciutki bardzo widokowy przerywnik, a większość pozostałych pasażerów u góry rozpoczynała górską wędrówkę lub jazdę rowerem MTB po tutejszych górskich singletrackach. Podobny przerywnik można...

Przystań statku nad Weißensee w Austrii

... Sankt Kanzian am Klopeiner See zachęca do pływania na standup paddle, nurkowania, windsurfingu, wioślarstwa, proponuje także zajęcia jogi, zumby, pilatesu, jest pole golfowe, ścianki wspinaczkowe, oczywiście popularne są wycieczki rowerowe i piesze. Na nas duże wrażenie zrobiły dziesiątki pomostów wcinających się w jezioro. Tu chyba każdy obiekt noclegowy - i mały pensjonat, i duży hotel - posiada własny pomost kąpielowy, które razem tworzą dość “oryginalny” krajobraz. I zupełnie nie ukrywamy, że ten widok nie podbił naszych serc, choć droga rowerowa prowadząca dookoła Klopeiner See była całkiem w porządku. Pomosty kąpielowe nad Klopeiner See w Austrii Bardzo przyjemne 80 kilometrów do Villach Dużo lepiej czuliśmy się wracając nad Dr...

Przeczytaj wszystko: Karyntia i Wielka Pętla Jezior. Austria po słonecznej stronie Alp.