Drogowskaz rowerowy w Danii

You are here

Drogowskaz rowerowy w Danii

... rowerowych, duńskiego krajobrazu zaraz po opuszczeniu okolic Møns Klint i mojego wyprawowego roweru wykorzystam do ogłoszenia wiadomości, że naszym partnerem w rowerowych podróżach przez najbliższy rok będzie Centrum Rowerowe. Największy polski sklep rowerowy oferuje wszystkie nasze ulubione elementy wyprawowego wyposażenia - od sprawdzonych chwytów na kierownicę, przez sakwy rowerowe aż po rowery. W Centrum Rowerowym kupicie także odzież rowerową, buty czy kaski. A my w kolejnych relacjach z naszych wypraw poświęcimy więcej czasu naszemu wyposażeniu. Szlak EuroVelo 10 na wybrzeżu Bałtyku w Danii Nieprzyjemne rozwiązanie poza sezonem letnim Teraz informacja, która przyda się szczególnie podróżnikom, którzy po duńskim EuroVelo 10 zamierzają podr�...

Zobacz więcej: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie :-)

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Brandenburgii
Rowery turystyczne

... y, szkoły, zakupów czy randki. W ostatnim czasie o wiele głośniej było jednak o innym z rowerowych mostów w Kopenhadze, a zasługę mają w tym... Polacy. Niestety. Most rowerowy Cykelslangen w Kopenhadze Polski most okrzyknięty fatalną pomyłką Zaprojektowany przez architektów z polskiej pracowni Studio Bednarski most Inderhavnsbroen (nazywany „całującym się” ze względu na zsuwającą się konstrukcję przęseł) natychmiast został okrzyknięty fatalną pomyłką przez kopenhażan. Przeciętny rowerzysta od razu zauważy błędne poprowadzenie rowerowego ruchu po moście, skutkujące licznymi śladami awaryjnego hamowania. „Polski” most w Kopenhadze szybko okazał się również zbyt stromy, a jego nawierzchnia zbyt śliska w deszczowe dni. O niebezpiec...

Drogowskaz rowerowy w Danii

Drogowskaz rowerowy w Danii

... strukcję przęseł) natychmiast został okrzyknięty fatalną pomyłką przez kopenhażan. Przeciętny rowerzysta od razu zauważy błędne poprowadzenie rowerowego ruchu po moście, skutkujące licznymi śladami awaryjnego hamowania. „Polski” most w Kopenhadze szybko okazał się również zbyt stromy, a jego nawierzchnia zbyt śliska w deszczowe dni. O niebezpieczeństwach czekających na rowerzystę przejeżdżającego przez Inderhavnsbroen ostrzegają biało-czerwone elementy, które Duńczycy umieścili na przezroczystych barierach mostu i zbyt ostrych zakrętach zaprojektowanych przez Polaków. Polskim architektom zarzuca się nawet to, że nie wzięli pod uwagę kodeksu najlepszych praktyk rowerowych, które Dania wypracowywała przez lata. Inderhavnsbroen - most rowe...

Przeczytaj wszystko: Kopenhaga i wybrzeże Morza Bałtyckiego. Szlak rowerowy EuroVelo 10 w Danii.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: