Adyga koło Bolzano

... ii turystyki - Touriseum. Merano nad rzeką Passirio w Południowym Tyrolu Bardzo po włosku podana kolacja Kolejny dzień pobytu w Południowym Tyrolu spędziliśmy robiąc kolejną przerwę - tym razem w Naturns. Nie byliśmy zmęczeni - przecież nie bardzo było czym się zmęczyć, może jedynie ogromem wrażeń krajobrazowo-kulturowych. Aby przedłużyć nasz pobyt we Włoszech wykorzystaliśmy wdzięczny pretekst, jakim był termin oddania redakcji Rowertouru artykułu z jednej z naszych poprzednich wypraw. I tak wieczorem trafiliśmy do restauracji w Naturns, bardzo niedaleko kempingu na którym spaliśmy, na wyjątkowo niespiesznie, bardzo po włosku podaną kolację. By następny dzień zacząć od niesamowitych widoków na dolinę Adygi. Widok na dolinę Adygi w Południo...

Zobacz więcej: Południowy Tyrol - północne Włochy na rowerowe wakacje.

... w inny sposób pokazuje góry. W kalendarzu imprez Messner Mountain Museum są również spotkania z samym Messnerem, który w Polsce stał się znany dzięki wygranej rywalizacji z Jerzym Kukuczką o zdobycie Korony Himalajów i Karakorum. Zamek Juval - Messner Mountain Museum Włoskie jedzenie w Południowym Tyrolu Pisać o Włoszech nie pisząc o jedzeniu? Nie będziemy ukrywać - uwielbiamy włoskie jedzenie i wcale go sobie w Południowym Tyrolu nie żałowaliśmy. Szczególnie mając wymówkę w postaci przejechanych kilometrów... I mimo że w Polsce już nie brakuje miejsc, gdzie można zjeść pyszną pizzę we włoskim stylu, to jednak pizza jedzona w centrum włoskiego miasteczka, w otoczeniu widoków na Alpy czy Dolomity, wśród śpiewających włoskich rozmów wokół, ...

Adyga koło Bolzano

... - ten sam, który obsługuje także kolej linową w Bolzano i tramwaj w Ritten. I powiemy Wam, że taka nomen omen "kolej" rzeczy - najpierw przejechać trasę rowerem z Brenner do Schlanders, a później wrócić tą samą trasą pociągiem np. do Innsbrucka, jak my - to wyśmienita sprawa. Naprawdę przyjemnie jest najpierw odkrywać te wszystkie widoki z roweru, a później "utrwalać" je z okien pociągu. Nie zrobicie tego z samochodem! Planując taki wyjazd pamiętajcie o wyjątkowo praktycznym regionalnym połączeniu SAD z Innsbrucka przez Bolzano i Merano aż do Schlanders - prawie na początek doliny Adygi. Regionalne pociągi Południowego Tyrolu w Merano Był Południowy Tyrol, czas na Niderlandy Po pięknie dolin Południowego Tyrolu, po jedynym w swoim rodzaju włoskim kl...

Przeczytaj wszystko: Południowy Tyrol - północne Włochy na rowerowe wakacje.