Nowa infrastruktura rowerowa w Gdyni

You are here

Nowa infrastruktura rowerowa w Gdyni

... ęści szlaku nadmorskiego bierze się również z faktu, że najprawdopodobniej to ostatnie lata, a może nawet miesiące, gdy możliwy jest przejazd przez te okolice. I gdy w ogóle istnieje ten las... Szlak rowerowy EuroVelo 10 za Osetnikiem Elektrownia jądrowa na szlaku rowerowym Już w 2026 roku, w lesie między Osetnikiem a Kopalinem rozpocznie się budowa pierwszej polskiej elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino, nazywanej tak ze względu na przypuszczalną lokalizację. A żeby mogła wystartować budowa właściwego obiektu, najpierw muszą zostać przeprowadzone prace przygotowawcze w terenie, w tym wycinka lasu. Prace archeologiczne i wycinkę planowano już na rok 2023, jednak realia roku wyborczego sprawiły, że najprawdopodobniej zaczną się w 2024 roku. Wiel...

Zobacz więcej: EuroVelo 10 w Pomorskiem. Rowerem wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie, zobacz nowe Ministerstwo Turystyki Rowerowej :-)

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Małopolsce
Szlaki rowerowe w Brandenburgii
Rowery turystyczne

... , innych zabudowań, co doskonale widać na zdjęciach z lotu ptaka. Latarnia Stilo jest też jedną z tylko dwóch latarni morskich w Polsce i trzech na świecie, których konstrukcja składa się z żeliwnych płyt łączonych śrubami. Od czasu wybudowania na początku XX wieku posiada niezmienione, historyczne malowanie, które symbolizować ma barwy Cesarstwa Niemieckiego, które to latarnię wybudowało. Niedaleko latarni Stilo znajdują się ruiny nautofonu, tzw. buczka morskiego, urządzenia do sygnalizacji dźwiękowej, zbudowanego razem z latarnią, lecz rozebranego po II wojnie światowej. Elementy z których był zbudowany posłużyły do budowy latarni morskiej w Jastarni, działającej do dziś i drugiej o podobnej do Stilo konstrukcji. Latarnia morska Stilo nad Morzem B...

Nowa infrastruktura rowerowa w Gdyni

Nowa infrastruktura rowerowa w Gdyni

... zbą kilometrów asfaltowych, nowoczesnych dróg rowerowych, które zbliżają standard podróży po Pomorzu Zachodnim do warunków, w jakich uprawia się turystykę rowerową w Europie. Z drugiej strony Pomorskie, które asfaltowych dróg rowerowych ma mniej, ma znacznie bardziej urozmaicony przebieg swojej trasy, a szlak prowadzi przez znacznie mniejszą liczbę nadmorskich miejscowości i "kurortów". Pomorze Zachodnie ma kilka efektownych fragmentów EuroVelo 10 po drewnianych pomostach i pieszo-rowerowych promenadach nad morzem, ale to Pomorskie ma dwie przepiękne mierzeje - Helską i Wiślaną, a każda ma swój szlak łącznikowy R10, stanowiący świetne urozmaicenie i dopełnienie rowerowych wrażeń. Zamiast więc szukać odpowiedzi, na którą część polskiego szlaku dookoła...

Przeczytaj wszystko: EuroVelo 10 w Pomorskiem. Rowerem wzdłuż wybrzeża Morza Bałtyckiego.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: