Ratusz w Stein am Rhein w Szwajcarii

Ratusz w Stein am Rhein w Szwajcarii

... �trze katedry w Bazylei Rhein Route - szwajcarska trasa narodowa nr 2 Bardzo dobrym przewodnikiem po szwajcarskich trasach rowerowych jest Schweiz Mobil - strona (i aplikacja na telefony) prezentująca szlaki turystyczne w Szwajcarii - rowerowe, zarówno turystyczne, jak i górskie, ale też piesze, rolkarskie i kajakowe. Na etapie planowania naszego wyjazdu z przyjemnością wyklikiwałem kolejne trasy na mapie szlaków rowerowych w Szwajcarii - w kolejnych latach z tego grona przejedziemy jeszcze Szlak Jezior i Szlak Jury. Zwróćcie uwagę, że menu z lewej strony pozwala wyświetlać na mapie rodzaje tras - narodowe (oznaczone jedną cyfrą), regionalne (dwie cyfry) lub lokalne (trzy). Strona zawiera także propozycje długości poszczególnych dziennych etapów i krótkie opis...

Zobacz więcej: Szwajcaria i szlak rowerowy Renu. Najpiękniejszy w Europie!.

... �czy Oberalp W pociągu bilet na rower z rezerwacją miejsca Oprócz podziwiania piękna Szwajcarii podczas jazdy pociągiem z Bazylei w Alpy wspominaliśmy naszą zeszłoroczną podróż po Europie. Z biletami Interrail odwiedziliśmy wtedy Drezno, Austrię, Południowy Tyrol i Fryzję. Takich kilkugodzinnych podróży pociągami jak ta odbyliśmy wtedy aż osiem, zaliczając okrągłe dwadzieścia przejazdów w pociągach różnej klasy i różnych przewoźników. Podobnie jak wtedy, tak i tu - w Szwajcarii, nie mieliśmy żadnych problemów z przewozem rowerów. Tym bardziej, że do Andermatt na początek trasy wzdłuż Renu podróżuje pociągiem wielu rowerzystów. I z tego powodu warto wcześniej zaopatrzyć się - oprócz biletu na rower - w rezerwację rowerowego miejsca w ...

Ratusz w Stein am Rhein w Szwajcarii

... historii naturalnej regionu czy inną zatytułowaną “magia matematyki”. Badhütte - zabytkowe kąpielisko w Rorschach Najciekawsze miasto nad Jeziorem Bodeńskim Upalny dzień spędzony w delcie Renu i na południowym brzegu Jeziora Bodeńskiego kończyliśmy w Arbon, które wydało nam się zdecydowanie najprzyjemniejszym i najciekawszym miejscem nad Bodensee. Długi dystans tego dnia zakończyliśmy spacerem po pięknych uliczkach starego miasta i słodką kolacją w restauracji z tarasem nad Jeziorem Bodeńskim. A poranek przywitał nas wspaniałą, wakacyjną atmosferą panującą na terenach rekreacyjnych wokół jeziora i przystani jachtowych. Uśmiech na naszych twarzach podtrzymywały wełniane dekoracje symbolizujące przytulanie się do drzew. Stare Miasto...

Przeczytaj wszystko: Szwajcaria i szlak rowerowy Renu. Najpiękniejszy w Europie!.