Wiata rowerowa w Karyntii

Wiata rowerowa w Karyntii

... owadzony przez miasto Villach punkt dla rowerzystów, gdzie bezpłatnie można przechować rower i rowerowe bagaże podczas zwiedzania miasta, a nawet noclegu. W zeszłym roku byliśmy tutaj poza podstawowymi godzinami otwarcia i zastaliśmy go zamkniętym. Tym razem przekonujemy się, że rzeczywiście cieszy się powodzeniem wśród turystów jadących szlakiem Drawy. Radbutler - miejsce dla rowerzystów w Villach Makieta Karyntii i muzeum motoryzacji w Villach Będąc w Villach zaglądamy do miejsc, na które nie starczyło nam czasu w zeszłym roku. Jednym z nich jest ogromna makieta Karyntii, którą oglądać można podczas krótkiego pokazu multimedialnego, niestety - tylko w języku niemieckim. Jeśli lubicie śledzić na mapach Wasze przejazdy rowerowe, obserwować mi...

Zobacz więcej: Szlak rowerowy Drawy w Karyntii. Austria na rowerowe wakacje.

... spaliśmy, hostel i centrum kulturalne z salą koncertową, gdzie - gdy część z nas poszła oglądać mecz piłkarski - pozostali wysłuchali koncertu muzyki klasycznej, który akurat miał miejsce. Warto wiedzieć, że pensjonat w Grand Hotelu dysponuje dość dużym, dostępnym parkingiem dla gości, gdzie na czas naszej wycieczki po szlaku rowerowym Drawy zostawiliśmy samochody. Kompleks odrestaurowanego Grand Hotelu w Toblach San Candido - ostatnia szansa na włoską kawę Ten włoski początek Drauradweg w Dolomitach ma niestety tylko symboliczną wartość dla całej trasy i tym samym bardziej drażni efektownymi panoramami Dolomitów niż daje poczucie ich odwiedzenia. We Włoszech w praktyce spędzamy zaledwie 16 kilometrów jazdy, ale nawet tak krótki odcinek św...

Wiata rowerowa w Karyntii

... zatrzymaliśmy się jeszcze na kawę w prawdopodobnie najbardziej malowniczej knajpce w Karyntii. Przystań Ronacherfels nad Weissensee w Karyntii Selfie nad wodą i sprawdzanie certyfikatów covidowych Między miastami Spittal an der Drau i Villach koryto Drawy jest już szerokie i rzeka ma już swój dojrzały kształt. Wiele odcinków ma leśno-szutrowy charakter i biegnie niemal nad zwierciadłem wody, co musi skutkować zalewaniem tych odcinków przy nieco większych stanach wody. Na tym odcinku mijamy między innymi niewielką kawiarnię w Kellerbergu, gdzie sympatyczna kelnerka - jako jedyna przez kilka dni spędzonych w Austrii - sprawdza uważnie nasze europejskie certyfikaty covidowe. Dokładnie naprzeciw budynku kawiarni, na końcu drewnianego pomostu stoi duże cze...

Przeczytaj wszystko: Szlak rowerowy Drawy w Karyntii. Austria na rowerowe wakacje.