Przepławka dla ryb w Austrii

Przepławka dla ryb w Austrii

... rzyjazny Radbutler wita nas w Villach W Villach czujemy się już niemal jak w domu, o czym bardzo wprost daje nam znać sympatyczny "domowy" wystrój sceny na głównym placu miasta. Sympatyczne miasto pamiętamy, podobnie jak Weissensee, z zeszłego roku. To tu na miejskim, darmowym parkingu przeznaczonym dla turystów zostawiliśmy wtedy samochód - Villach było więc dla nas i początkiem, i końcem podróży po Karyntii. Wjeżdżając do miasta z ciekawością zaglądamy jeszcze do Radbutlera. To prowadzony przez miasto Villach punkt dla rowerzystów, gdzie bezpłatnie można przechować rower i rowerowe bagaże podczas zwiedzania miasta, a nawet noclegu. W zeszłym roku byliśmy tutaj poza podstawowymi godzinami otwarcia i zastaliśmy go zamkniętym. Tym razem przekonujemy się, ...

Zobacz więcej: Szlak rowerowy Drawy w Karyntii. Austria na rowerowe wakacje.

Trasy rowerowe w Niemczech

... owerową Drawy. Szutrowa nawierzchnia trasy w Karyntii Po roku wracamy nad pełne przyjemności Weissensee Ten pierwszy dzień w Karyntii to też dzień, kiedy opuszczamy na około 50 kilometrów prowadzącą nas Drawę. Jedziemy nad wspomniane na początku tekstu jezioro Weissensee - najwyżej położone jezioro kąpielowe w Austrii. To także odcinek trasy, którego fragment należy pokonać… statkiem wycieczkowym, gdyż wokół położonego wysoko w Alpach jeziora nie prowadzi żadna droga dostępna dla rowerów turystycznych. Byliśmy tu sami w zeszłym roku jadąc rowerową Wielką Pętlą Jezior Karyntii i doskonale wspominając te okolice bez wahania zaciągnęliśmy tu naszą tegoroczną ekipę. Koszt dotarcia nad jedno z najpiękniejszych miejsc w Austrii jest niewi...

Przepławka dla ryb w Austrii

... Europie Powszechny Niemiecki Klub Rowerowy (ADFC) analizuje całokształt projektu, produktu turystycznego, jakim są współczesne szlaki rowerowe. Aby szlak rowerowy został oceniony wysoko przez ADFC, musi - między innymi - być szeroko dostępny dla różnego rodzaju rowerów, czyli charakteryzować się wygodnym, bezpiecznym prowadzeniem po twardych nawierzchniach dobrej jakości, nie zawsze po asfalcie. Ważne jest położenie odcinków szlaku z dala od ruchu samochodowego, dostępność środków komunikacji zbiorowej - przede wszystkim z koleją, ale także czytelne oznakowanie na trasie, materiały informacyjne, a także naturalnie infrastruktura - obiekty noclegowe, restauracje, a także sklepy, serwisy i wypożyczalni rowerów. Najwyższa możliwa ocena dla Drauradweg gwarantuj...

Przeczytaj wszystko: Szlak rowerowy Drawy w Karyntii. Austria na rowerowe wakacje.