Figurki z fabryki porcelany w Miśni

Figurki z fabryki porcelany w Miśni

... o Saksonii z naszego Gdańska był zupełnie pozbawiony komplikacji. Najpierw po raz kolejny wykorzystaliśmy doskonałe połączenie z Gdyni do Berlina we wspólnym pociągu polskiego Intercity i Deutsche Bahn. A potem wsiedliśmy w szybki międzynarodowy pociąg z Hamburga do Pragi przez Drezno, obsługiwany przez czeskie koleje České dráhy. Obydwa pociągi wymagały wcześniejszej rezerwacji miejsc, zarówno dla nas, jak i dla rowerów. W pierwszym musieliśmy powiesić nasze krossy na haki, w drugim - wystarczyło postawić rowery i przyczepkę w przeznaczonym do tego miejscu w przedziale bagażowym. Nawet nie było potrzeby zdejmowania sakw. Rowery w pociągu z Berlina do Drezna Teraz Austria, Południowy Tyrol i Fryzja Naszego miesięcznego touru po Europie nie mogli�...

Zobacz więcej: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.

... � model phaeton i samochody marki Bentley, należącej obecnie do koncernu Volkswagena. Współczesną produkcję e-golfów można poznać podczas grupowego zwiedzenia przygotowanego w kilku językach. Terminy wszystkich znajdują się na stronie www Szklanej Fabryki VW. Szklana Fabryka marki Volkswagen w Dreźnie - linia produkcyjna Winnetou i Old Shatterhand urodzili się nad Łabą Taka porcja wrażeń wystarczyła nam na pierwszą część zwiedzania stolicy Saksonii - wrócimy tu za trzy dni. Wsiedliśmy na nasze nowe krossy, opuściliśmy Drezno i pomknęliśmy w górę Łaby zobaczyć atrakcje Saksonii położone wokół miasta. Pierwszą było muzeum Karola Maya, niemieckiego powieściopisarza, a przede wszystkim “ojca chrzestnego” Winnetou i Old Shatterhanda! Eksp...

Figurki z fabryki porcelany w Miśni

... -saskie słupy pocztowe spotkaliśmy między innymi w Miśni, Radebergu i Pirnie. Słup poczty polsko-saskiej w Pirnie z herbem Rzeczypospolitej Drezno Europejską Stolicą Kultury 2025? Wszystko wskazuje na to, że atrakcji w Dreźnie w najbliższych latach nie zabraknie. Podczas naszego pobytu w Saksonii natknęliśmy się na kilka imprez wykorzystujących żółte elementy promocyjne z napisem "Drezno 2025". Szybkie zapytanie w wyszukiwarce wyjaśniło nam, że Drezno stara się o miano Europejskiej Stolicy Kultury w 2025 roku. Życzymy powodzenia, wspominając widok kilkuset osób siedzących na żółtych leżakach i beztrosko wyśpiewujących światowe hity podczas karaoke na drezdeńskim Neumarkt, tuż przed kościołem Maryi Panny. To chyba najprzyjemniejszy popołudni...

Przeczytaj wszystko: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.