Betonowe płyty na szlaku Green Velo

You are here

Betonowe płyty na szlaku Green Velo

... wadzi właśnie przez jezioro Weissensee w Karyntii. Podobną sytuację zastaliśmy także we Fryzji w Niderlandach na kanale niedaleko Groningen. Nad Morzem Bałtyckim w Danii na szlaku EuroVelo 10 również szlak kieruje na drewniany, zabytkowy prom pomiędzy duńskimi wyspami. I nie można w tym gronie nie wymienić także trasy Velo Czorsztyn dookoła Jeziora Czorsztyńskiego, gdzie przeprawę z rowerami obsługują niewielkie gondole. Mam ogromną nadzieję, że do grona prorowerowych armatorów dołączy na stałe Żegluga Gdańska i inni przewoźnicy na Zalewie Wiślanym, urozmaicając w ten sposób turystykę rowerową w regionie. Rowerowa przeprawa przez Zalew Wiślany Z wieży patrzył(by) na nas Mikołaj Kopernik Gdyby nasza wycieczka odbywała się w XVI wieku, z o...

Zobacz więcej: Rowerem wokół Zalewu Wiślanego. Szlaki rowerowe EuroVelo 10, R10 i Green Velo.

Obserwuj Znajkraj na Facebooku i Instagramie, zobacz nowe Ministerstwo Turystyki Rowerowej :-)

Nasi Partnerzy

Bird.pl. Wędrowne wczasy rowerowe
Wędrowne wczasy rowerowe
Szlaki rowerowe w Brandenburgii
Rowery turystyczne
Szlaki rowerowe w Małopolsce

... re%C5%9Bci box::minlevel=2 box::maxlevel=2 box::hide_show=0 box::collapsed=0] Widokowy fragment szlaku R10 nad Mierzeją Wiślaną Nowe szlaki otwierają nowe możliwości Okazję do objechania rowerem prawie całej polskiej części Zalewu Wiślanego stworzyło otwarcie szlaku rowerowego R10 po Mierzei Wiślanej, a także późniejsze ukończenie prac nad żuławskim przebiegiem europejskiego szlaku rowerowego EuroVelo 10. Obydwa szlaki prowadzą w większości po drogach rowerowych zupełnie odizolowanych od ruchu samochodowego lub drogach leśnych, co znacząco podnosi komfort i przyjemność z rowerowej aktywności. Wykorzystany fragment Green Velo nie zachwyca jakością nawierzchni, jednak biegnie również z dala od aut. Niestety, między Rybiną a Sztutowem, a tak...

Betonowe płyty na szlaku Green Velo

Betonowe płyty na szlaku Green Velo

... rzekę Elbląg prowadzi po moście pontonowym, na którym obowiązuje "jazda zygzakiem", o czym informują oryginalne znaki. Wszystko przez niestabilne środkowe przęsło mostu, które przy wysokim stanie wody może uszkodzić nisko zawieszone podwozia samochodów. Z przejechaniem zygzakiem po moście w Nowakowie warto się pospieszyć, bo wkrótce zostanie zamknięty i zlikwidowany. Niedaleko istniejącej przeprawy trwa już budowa nowoczesnego mostu o obrotowej konstrukcji głównego przęsła, którego lokalizacja wzbudza protesty wśród mieszkańców wsi. Obecny most funkcjonuje w Nowakowie od 1978 roku - wtedy zastąpił pracujący w tym miejscu prom. Stary most pontonowy w Nowakowie Ogromne przestrzenie Żuław na koniec Objazd i nadłożenie kilku kilometrów jest te...

Przeczytaj wszystko: Rowerem wokół Zalewu Wiślanego. Szlaki rowerowe EuroVelo 10, R10 i Green Velo.

Ostatnie relacje z tras rowerowych

Zobacz inne zdjęcia: