Okolice pałacu Wackerbarth

... nianych hal browaru Radeberger, oczywiście w mieście Radeberg. Poznaliśmy historię przedsiębiorstwa (będącego obecnie częścią grupy Oetker) - interesujące, że Radeberger był pierwszym browarem warzącym piwo typu pilsner w Niemczech i przetarł, także na drodze sądowej, szlak odbierający określenie “pilsner” piwom pochodzącym wyłącznie z browaru w Pilźnie. Na koniec wzięliśmy udział w filmowej prezentacji, połączonej z piwną degustacją. Warto wiedzieć, że podczas zwiedzania obiektu można bezpiecznie zostawić rowery pod budynkiem administracyjnym - cały teren jest zamknięty i strzeżony. Degustacja na koniec zwiedzania browaru Radeberger Najlepszy nocleg w Saksonii w Łabskim Raju Tego dnia trafiliśmy na najlepszy nocleg podczas naszego po...

Zobacz więcej: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.

... na odpoczynek i nieprzewidziane zdarzenia po drodze. Wyjazdowe realia zweryfikowały tę liczbę i ostatecznie przejechaliśmy cztery z nich odpoczywając, relaksując się i ładując wewnętrzne akumulatory jak nigdy dotąd. Zapraszamy do relacji z pierwszego, bardzo niezwykłego etapu naszej podróży - przed Wami Drezno i Kraina Łaby w Saksonii w Niemczech. Bilet kolejowy Interrail z naszej podróży Bombardowanie zniszczyło 90 procent zabudowy Drezno przyciąga dzisiaj turystów z całego świata przede wszystkim podniosłym nastrojem i obiektami Starego Miasta, które przez kilkadziesiąt lat były rekonstruowane po dwudniowym brytyjsko-amerykańskim bombardowaniu z lutego 1945 roku. Tysiące eksplozji, walące się budynki, burza ogniowa wywołana ogromem ognia wznie...

Okolice pałacu Wackerbarth

... pilsner” piwom pochodzącym wyłącznie z browaru w Pilźnie. Na koniec wzięliśmy udział w filmowej prezentacji, połączonej z piwną degustacją. Warto wiedzieć, że podczas zwiedzania obiektu można bezpiecznie zostawić rowery pod budynkiem administracyjnym - cały teren jest zamknięty i strzeżony. Degustacja na koniec zwiedzania browaru Radeberger Najlepszy nocleg w Saksonii w Łabskim Raju Tego dnia trafiliśmy na najlepszy nocleg podczas naszego pobytu w Saksonii. Pensjonat o wiele mówiącej nazwie “Łabski Raj” był położony na przedmieściach Pirny, na samym brzegu Łaby. Prosto z rowerów udaliśmy się na późną obiadokolację do prowadzonej w pensjonacie restauracji i siedzieliśmy w niej aż do godziny 23. Pyszne jedzenie, potem deser, przyjemny n...

Przeczytaj wszystko: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.