W Saksonii jak w domu

W Saksonii jak w domu

... eliśmy w niej aż do godziny 23. Pyszne jedzenie, potem deser, przyjemny nastrój wśród siedzących pozostałych gości, z których większość stanowili rowerzyści podróżujący po szlaku rowerowym Łaby. Kilkaset metrów dalej mieniły się światła Pirny odbijające się w wodach Łaby. To właśnie tego typu miejsca znajdują się wśród obiektów noclegowej sieci Bett+Bike. Większość z nich jest dostępna w serwisie noclegowym Booking.com i czasami można trafić na ciekawe oferty. I trzeba pamiętać, że chcąc zwiedzić Drezno i inne popularne regiony Niemiec warto o rezerwacji noclegu pomyśleć wcześniej. Panorama miasta Pirna nad Łabą Smutne karty z historii Pirny Malownicza Pirna, po której spacer urządziliśmy sobie ranem kolejnego dnia, zamykała ...

Zobacz więcej: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.

... opniowym upale, pod połaciami winnic, pomiędzy nastrojowymi budynkami, jadąc wzdłuż kamiennych murów czuliśmy się jak we Włoszech. Momentami wydawało nam się, że już jesteśmy gdzieś w Południowym Tyrolu, do którego podróż miała być jednym z etapów naszej tegorocznej podróży. Momentami oboje mieliśmy wrażenie, że brakuje tylko charakterystycznego dźwięku cykad… Belweder przed zamkiem Wackerbarth w Saksonii Wzgórze Zamkowe i wąskie uliczki Miśni Elbe-Radweg - droga rowerowa Łaby - nie chciała być gorsza w tworzeniu nastroju naszego pobytu w Saksonii. Jednak cel, jakim było poznanie jak największej liczby atrakcji Krainy Łaby, nie pozwolił nam na spędzenie nad samą Łabą dużej ilości czasu. Po trasie Elbe-Radweg szybko dojechaliśmy d...

W Saksonii jak w domu

... Saksonii produkowany był model phaeton i samochody marki Bentley, należącej obecnie do koncernu Volkswagena. Współczesną produkcję e-golfów można poznać podczas grupowego zwiedzenia przygotowanego w kilku językach. Terminy wszystkich znajdują się na stronie www Szklanej Fabryki VW. Szklana Fabryka marki Volkswagen w Dreźnie - linia produkcyjna Winnetou i Old Shatterhand urodzili się nad Łabą Taka porcja wrażeń wystarczyła nam na pierwszą część zwiedzania stolicy Saksonii - wrócimy tu za trzy dni. Wsiedliśmy na nasze nowe krossy, opuściliśmy Drezno i pomknęliśmy w górę Łaby zobaczyć atrakcje Saksonii położone wokół miasta. Pierwszą było muzeum Karola Maya, niemieckiego powieściopisarza, a przede wszystkim “ojca chrzestnego” Winnetou ...

Przeczytaj wszystko: Drezno i Kraina Łaby na rowerze. Saksonia bliska Polsce.