Wzgórze Miesberg

... kszości to szlaki narciarskie o niewielkim lub średnim poziomie trudności, przygotowane jednocześnie do stylu klasycznego i dowolnego. Chociaż… liczba 117 oznacza łączną liczba tras klasycznych i łyżwowych, więc jeśli interesuje Was bieganie w jednym stylu, praktyczny kilometraż jest o połowę mniejszy. Większość biegnie wokół centralnie położonego Kössen oraz położonego wyżej Walchsee, które swoją nazwę wzięło od jeziora nad którym jest położone. Wszystkie w czytelny sposób pokazuje bezpłatna mapa tras narciarskich regionu. Mapa tras narciarskich w Kaiserwinkl W Tyrolu po zmroku biegać nie wolno Wszystkie narciarskie trasy biegowe prezentuje również oficjalna strona regionu Kaiserwinkl, a na osobnej podstronie znajduje się informacja o...

Zobacz więcej: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.

Internetowy sklep rowerowy

... Kössen Kössen świetne na wieczorną przechadzkę Centrum Kössen będzie też pięknym miejscem na wieczorny spacer. Świąteczno-zimowe światła i dekoracje były dla nas jeszcze jednym widokiem z kolorowych prospektów, którymi tutaj można cieszyć się do woli na żywo. Spacerując po centrum miasta na pewno rzuci Wam się w oczy budynek hotelu Erzherzog Rainer, zachowany od końca XVI wieku, gdy powstał jako miejsce postoju kupców i handlarzy przekraczających Alpy przez pobliską przełęcz Klobenstein. Warto wiedzieć również, że zimą odbywa się w Kaiserwinkl wielki zlot balonowy. Mieliśmy pecha - wyjeżdżaliśmy dosłownie na dwa dni przed jego otwarciem. Ale może Wam się poszczęści i podczas narciarskich aktywności będziecie podziwiali kolorowe balony n...

Wzgórze Miesberg

... długości oświetlona trasa narciarska w Kössen, na którą jednak nawet nie próbowaliśmy dotrzeć. Narciarz biegowy z Tyrolu Jezioro pod metrową warstwą śniegu Jak zawsze nasze wycieczki na biegówkach układaliśmy tak, by korzystając z sieci tras zobaczyć jak najwięcej miejsc w nowym regionie. Pierwszego dnia pobytu w Kaiserwinkl trafiliśmy do wspomnianego Walchsee, które było początkiem i końcem 18-kilometrowej pętli, jaką tego dnia złożyliśmy z kilku krótszych tras prowadzących dookoła wzgórza Miesberg i jeziora Walchsee. Gdy wysiedliśmy z autobusu mieliśmy przed sobą zamarzniętą taflę Walchsee, a za nią - białe grzbiety Alp. Spod śniegu wystawały oparcia ławek, zasypane metrową warstwą białego puchu. A dziesięciostopniowy mróz powo...

Przeczytaj wszystko: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.