Narciarskie drogowskazy w Walchsee

Narciarskie drogowskazy w Walchsee

... ocierać autobusami na wszystkie szlaki narciarskie w okolicy - rozkłady jazdy znajdziecie w bezpłatnych broszurach. Hotel Erzherzog Rainer w Kössen Kössen świetne na wieczorną przechadzkę Centrum Kössen będzie też pięknym miejscem na wieczorny spacer. Świąteczno-zimowe światła i dekoracje były dla nas jeszcze jednym widokiem z kolorowych prospektów, którymi tutaj można cieszyć się do woli na żywo. Spacerując po centrum miasta na pewno rzuci Wam się w oczy budynek hotelu Erzherzog Rainer, zachowany od końca XVI wieku, gdy powstał jako miejsce postoju kupców i handlarzy przekraczających Alpy przez pobliską przełęcz Klobenstein. Warto wiedzieć również, że zimą odbywa się w Kaiserwinkl wielki zlot balonowy. Mieliśmy pecha - wyjeżdżaliśmy d...

Zobacz więcej: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.

Internetowy sklep rowerowy

... filiśmy do wspomnianego Walchsee, które było początkiem i końcem 18-kilometrowej pętli, jaką tego dnia złożyliśmy z kilku krótszych tras prowadzących dookoła wzgórza Miesberg i jeziora Walchsee. Gdy wysiedliśmy z autobusu mieliśmy przed sobą zamarzniętą taflę Walchsee, a za nią - białe grzbiety Alp. Spod śniegu wystawały oparcia ławek, zasypane metrową warstwą białego puchu. A dziesięciostopniowy mróz powodował, że ruch w okolicy panował tylko na… narciarskich trasach biegowych. Na obrzeżach Walchsee minęliśmy niewielki, parterowy budynek z mapą tras biegowych i parking - to lokalne centrum sportowe, gdzie zbiegają się trasy, gdzie można zostawić samochód, skorzystać z przebieralni czy wypożyczyć narty. Jezioro Walchsee i alpejskie szczyt...

Narciarskie drogowskazy w Walchsee

... ii. Na szczęście nasze biegówkowe trasy pozbawione były tego zgiełku, który towarzyszy ośrodkom narciarskim, podobnie jak restauracja mieszcząca się koło narciarskiego szlaku, w której niedługo później cieszyliśmy dłonie gorącymi kubkami pełnymi grzanego wina. Widok z wieży widokowej Schwemm Przepyszne omlety od właściciela hotelu Z tak pięknych scenerii trudno jest wracać, nas jednak gnała myśl o ciepłym pokoju hotelu, w którym mieszkaliśmy. I tak, jak nie zawsze wspominamy o miejscach gdzie śpimy, tak w tym przypadku nie mam wyjścia. Bo tym razem hotelowi udało się tworzyć wyjątkowo spójną całość z resztą naszego pobytu. Urządzone w surowym drewnie pokoje nawiązywały do prostoty rolniczego regionu, jakim jest przecież Tyrol. Zmęcz...

Przeczytaj wszystko: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.