Krematorium w Ravensbrück

Krematorium w Ravensbrück

... dna, tak z drugiej strony trudno nie dostrzec oferowanej wygody i łatwości podróżowania. A łączna długość dróg rowerowych jakie posiada Brandenburgia przekracza 7,000 kilometrów! Przed wyjazdem na brandenburskie ścieżki warto zaopatrzyć się w czytelną mapę rowerowych szlaków regionu. Na trasie Tour Brandenburg Tour Brandenburg - rowerem dookoła landu Podczas naszego tegorocznego pobytu w Niemczech korzystaliśmy z dwóch długodystansowych szlaków rowerowych. Pierwsze kilometry z podberlińskiego Bernau pokonaliśmy podążając za znakami trasy Berlin-Uznam, prowadzącej z niemieckiej stolicy prosto nad Bałtyk, gdzie spotyka szlak rowerowy Morza Bałtyckiego. Jazda w większości po płaskich terenach, czasem łagodnie pofalowanych działaniami lodowca, z...

Zobacz więcej: Północna Brandenburgia. Rowerowe Niemcy.

Internetowy sklep rowerowy

... Chłodne popołudnie w kurtkach puchowych Yeti Najwygodniejszy dojazd pociągiem Jadąc na rowery do Niemiec w tym roku ponownie wybraliśmy pociąg jako środek transportu. Świetne połączenia kolejowe do Berlina z Gdańska, a także z Warszawy, Poznania, czy nowo otwierane z innych miast zachodniej Polski, umożliwiają szybkie, bezpieczne i wygodne teleportowanie się z Polski na europejską wyprawę rowerową lub na rowerowy weekend w Berlinie. A Niemcy jak zawsze, zachwycają prorowerowymi rozwiązaniami w transporcie publicznym. Czy widzieliście kiedyś takie oznaczenie przedziału rowerowego, jak na zdjęciu piętrusa Kolei Wschodnioniemieckiej ODEG? Podczas gdy w Polsce nowy rząd walczy z "dyktaturą cyklistów" i przeszkadzają mu biegacze na ulicach, w świadomej praw...

Krematorium w Ravensbrück

... ich tłumów turystów jak te nad Wezerą. Gdyby nie aktywny sposób naszego podróżowania, powiedziałbym nawet, że tym razem podróżowaliśmy przez Niemcy... leniwie. Może nawet i 80 procent naszej trasy biegło po lasach, pojezierzach, wśród soczystej zieleni odżywającej po zimie przyrody. A przecinaliśmy jeden z największych obszarów leśnych Niemiec, na który składały się odwiedzone przez nas (w tej kolejności) Park Krajobrazowy Barnim, Rezerwat Biosfery UNESCO Schorfheide-Chorin, Park Krajobrazowy Uckermärkische Seen i Park Krajobrazowy Stechlin-Ruppiner Land. Ostatnie setki metrów naszej podróży spędziliśmy nad Łabą - Brandenburgia graniczy na niej z Dolną Saksonią. Nad jeziorem Werbellinsee W Rezerwacie Biosfery UNESCO Schorfheide-Chorin Z tej...

Przeczytaj wszystko: Północna Brandenburgia. Rowerowe Niemcy.