Kościół miejski w Fürstenbergu

Kościół miejski w Fürstenbergu

... aksonii Północna Brandenburgia okazała się zupełnie inna niż Dolna Saksonia, po której jeździliśmy rok temu. Program podróży przez Dolną Saksonię był wypełniony dziesiątkami miejsc do odwiedzenia, przeglądem bogatego dorobku, historii i kultury tamtych stron. Było zajmująco i bardzo intensywnie. Wtedy wiele z doskonałych dróg rowerowych nad Wezerą i dookoła gór Harzu prowadziło po szutrowych i polnych drogach rowerowych, co podobało nam się szczególnie, gdyż mogliśmy cieszyć się jeszcze większym kontaktem z naturą. W popularnych miastach Dolnej Saksonii jak Goslar czy Hann. Münden trafialiśmy na tłumy turystów. A Brandenburgia tymczasem... Droga rowerowa nad jeziorem Werbellinsee Brandenburgia było cicha i spokojna. Nie mogło być inacze...

Zobacz więcej: Brandenburgia i Tour Brandenburg - najdłuższy szlak rowerowy Niemiec.

Szlaki rowerowe w Niemczech
Przyczepki i sakwy rowerowe
Ubezpieczenie rowerzysty i roweru

... ala zapomnieć o drobiazgach. A my wysokokalorycznym wspomagaczom tego typu nie przywykliśmy odmawiać. Wnętrze fabryki lodów w Templinie Niemiec potrafi - rowerowe ciekawostki Z ciekawością obserwowaliśmy niemieckie rowerowe rozwiązania na szlakach. Jeszcze gdzieś niedaleko Bernau szlak rowerowy wskoczył na wąski, leśny asfalt tylko dla rowerów. Nie byłoby w tym aż tak zaskakującego, gdyby nie fakt, że obok, oddzielony tylko drewnianymi słupkami, prowadził stary, leśny bruk. Czy ktoś z Was, drodzy polscy rowerowi turyści, widział specjalnie dodaną dla rowerzystów leśną nitkę asfaltu, równoległą do zabytkowej leśnej drogi? Brandenburgia pokazuje że warto stosować takie rozwiązania, a to jeden z wielu przykładów na to, jak dużą rolę Niemcy...

Kościół miejski w Fürstenbergu

... . Rysie zrobiły na nas największe wrażenie. Ponieważ mieliśmy okazję zwiedzać Wildpark Schorfheide z opiekunem zwierząt, z głębi leśnego wybiegu przybiegło do nas aż pięć z nich. Zaraz przypomniałem sobie nasze biegówki na Mazurach, gdy podejrzewałem, że pod naszym autem skrył się ryś. Po wizycie w Brandenburgii wciąż nie mogę wykluczyć że tak rzeczywiście było. A z Schorfheide zapamiętamy jeszcze prawdziwy żal w beczeniu owiec, gdy oddalaliśmy się od wybiegu wraz z ich opiekunem. Taka owcza miłość. Wybieg dla rysi w Parku Dzikich Zwierząt w Groß Schönebeck Polowania i władza w Brandenburgii Na tych z Was, którzy podróżują po świecie w poszukiwaniu śladów historii, którzy w mijanych zabytkowych obiektach dostrzegają więcej niż...

Przeczytaj wszystko: Brandenburgia i Tour Brandenburg - najdłuższy szlak rowerowy Niemiec.