Gospodarstwo rolne przy trasie

... ie próbowaliśmy dotrzeć. Narciarz biegowy z Tyrolu Jezioro pod metrową warstwą śniegu Jak zawsze nasze wycieczki na biegówkach układaliśmy tak, by korzystając z sieci tras zobaczyć jak najwięcej miejsc w nowym regionie. Pierwszego dnia pobytu w Kaiserwinkl trafiliśmy do wspomnianego Walchsee, które było początkiem i końcem 18-kilometrowej pętli, jaką tego dnia złożyliśmy z kilku krótszych tras prowadzących dookoła wzgórza Miesberg i jeziora Walchsee. Gdy wysiedliśmy z autobusu mieliśmy przed sobą zamarzniętą taflę Walchsee, a za nią - białe grzbiety Alp. Spod śniegu wystawały oparcia ławek, zasypane metrową warstwą białego puchu. A dziesięciostopniowy mróz powodował, że ruch w okolicy panował tylko na… narciarskich trasach biegowy...

Zobacz więcej: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.

... czona naszym wczesnym przybyciem na narciarską trasę, nie zdążyła jeszcze wyparować w pierwszych ciepłych promieniach Słońca znad lustra wody, nie zdążyła stopnieć na nadrzecznych krzewach, przepięknie przyozdobionych najdroższą z szadzi. To była chwila, o jakich zapewne marzą zawodowi fotografowie, a ja mogłem tylko żałować braku posiadanych umiejętności, by zachować jej absolutnie naturalne, ulotne piękno. Po paru zwolnionych migawkach tylko staliśmy w ciszy, chłonęliśmy te jedne z najpiękniejszych zimowych obrazów życia, próbując zapisać je we własnych, jakże zawodnych, pamięciach. Przepiękna Pani Zima w Tyrolu Lekcja biegania na nartach dla dzieci Scena druga łączy w sobie radość, podziw, pewne wzruszenie, ale jednocześnie budzi...

Gospodarstwo rolne przy trasie

... ołudnie trasa regionu Kaiserwinkl, mająca początek i koniec w maleńkim Schwendt. Narciarskie ślady biegną tu wzdłuż doliny rzeki Kohlenbach i szosy łączącej Kössen z St. Johann in Tirol - inną znaną miejscowością narciarską w Tyrolu, położoną pomiędzy pasmem Wilder Kaiser a Alpami Kitzbühelskimi. To na pewno jedna z najmniej ciekawych tras w regionie - położona pomiędzy stromymi brzegami doliny oferuje wyraźnie mniej ciekawych widoków i nie prowadzi przez szczególnie interesujące miejsca. Jednak właśnie tutaj, gdzieś między Schwendt a Griesenau, mieliśmy okazję zaobserwować dwie przepiękne, choć zupełnie różne, sceny. Na nartach biegowych w Tyrolu Zaskoczona w szadzi piękna Pani Zima Bohaterką pierwszej z nich była sama, najsamsza w ...

Przeczytaj wszystko: Kaiserwinkl w Tyrolu. Narty biegowe w Alpach.