Droga rowerowa za Joachimsthal

... sed=0] Łodzie nad jeziorem Röblinsee Inaczej niż w Dolnej Saksonii Północna Brandenburgia okazała się zupełnie inna niż Dolna Saksonia, po której jeździliśmy rok temu. Program podróży przez Dolną Saksonię był wypełniony dziesiątkami miejsc do odwiedzenia, przeglądem bogatego dorobku, historii i kultury tamtych stron. Było zajmująco i bardzo intensywnie. Wtedy wiele z doskonałych dróg rowerowych nad Wezerą i dookoła gór Harzu prowadziło po szutrowych i polnych drogach rowerowych, co podobało nam się szczególnie, gdyż mogliśmy cieszyć się jeszcze większym kontaktem z naturą. W popularnych miastach Dolnej Saksonii jak Goslar czy Hann. Münden trafialiśmy na tłumy turystów. A Brandenburgia tymczasem... Droga rowerowa nad jeziorem Werbel...

Zobacz więcej: Północna Brandenburgia. Rowerowe Niemcy.

Internetowy sklep rowerowy

... owiatów Dolnej Saksonii. A tutejsze miasteczka nie przyciągają takich tłumów turystów jak te nad Wezerą. Gdyby nie aktywny sposób naszego podróżowania, powiedziałbym nawet, że tym razem podróżowaliśmy przez Niemcy... leniwie. Może nawet i 80 procent naszej trasy biegło po lasach, pojezierzach, wśród soczystej zieleni odżywającej po zimie przyrody. A przecinaliśmy jeden z największych obszarów leśnych Niemiec, na który składały się odwiedzone przez nas (w tej kolejności) Park Krajobrazowy Barnim, Rezerwat Biosfery UNESCO Schorfheide-Chorin, Park Krajobrazowy Uckermärkische Seen i Park Krajobrazowy Stechlin-Ruppiner Land. Ostatnie setki metrów naszej podróży spędziliśmy nad Łabą - Brandenburgia graniczy na niej z Dolną Saksonią. Nad jeziorem Werbe...

Droga rowerowa za Joachimsthal

... charakterystyczna wieża jest nowoczesnym domem angielsko-szkockiego małżeństwa. Po wieloletnich poszukiwaniach na całym świecie, od Wysp Brytyjskich po Australię, Sarah Philips i Richard Hurding osiedli na dłużej właśnie tutaj. Wspinając się schodami na szczyt wieży można zajrzeć małżeństwu do kuchni, lub pozazdrościć 360-stopniowego widoku z salonu, usytuowanego na ostatniej kondygnacji oryginalnego domu. Biorama Projekt w Joachimsthal Zamiarem pary przedsiębiorców i wizjonerów nie było wyłącznie znalezienie domu dla siebie, ale także stworzenie miejsca, które wpasowałoby się klimat regionu i podkreśliło zróżnicowanie biologiczne tego obszaru Niemiec. Tak Brandenburgia wzbogaciła się o Biorama Projekt - "panoramę różnorodności", na któr...

Przeczytaj wszystko: Północna Brandenburgia. Rowerowe Niemcy.