Rezerwat przyrody Niebieskie Źródła w Tomaszowie Mazowieckim

Kirkuty

Turystyka rowerowa » Polska » Łódzkie
Po jesiennej wycieczce do Sieradza, Uniejowa i Poddębic, ponownie trafiliśmy w ciekawe, a mimo to niedostrzegane przez wielu Polaków, Łódzkie. Zachodnią część województwa zamieniliśmy na wschodnią - przez dwa dni jeździliśmy po okolicach Tomaszowa Mazowieckiego, wśród lasów leżących na terenie parków krajobrazowych nad Pilicą. Tuż przy skrzyżowaniu ruchliwych tras w centrum Polski - "gierkówki" i "jedynki", odkrywaliśmy nieznane nam dotychczas rowerowe szlaki. [czytaj dalej »]

Śpiwory i kurtki puchowe
Ubezpieczenia turystyczne
Zamek w Bobolicach
Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Rowerowe wakacje w tym roku zaczęliśmy od kilkudniowego pobytu na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Po wycieczce dookoła Beskidu Śląskiego jesienią i wokół Subregionu... [»]
Rowerowa majówka na rowerach
Bory Tucholskie, Kociewie, Kujawy
Majowa przygoda złapała nas już na peronie gdańskiego dworca. Pociąg, którym zamierzaliśmy dotrzeć do Bydgoszczy, wjechał na peron stacji Gdańsk Główny wypełniony... [»]
Muzułmański cmentarz w Kruszynianach
Wysoczyzna Białostocka
Polska egzotyczna - tak mówi się na wschodnie krańce naszego kraju z powodu występującej tam mieszanki kultur i wierzeń. Rzeczywiście, podczas naszego rowerowego wyjazdu... [»]