Leśna odnoga rowerowego szlaku

Cmentarze

Turystyka rowerowa » Polska » Łódzkie
Po jesiennej wycieczce do Sieradza, Uniejowa i Poddębic, ponownie trafiliśmy w ciekawe, a mimo to niedostrzegane przez wielu Polaków, Łódzkie. Zachodnią część województwa zamieniliśmy na wschodnią - przez dwa dni jeździliśmy po okolicach Tomaszowa Mazowieckiego, wśród lasów leżących na terenie parków krajobrazowych nad Pilicą. Tuż przy skrzyżowaniu ruchliwych tras w centrum Polski - "gierkówki" i "jedynki", odkrywaliśmy nieznane nam dotychczas rowerowe szlaki. [czytaj dalej »]

Ubezpieczenia turystyczne
Śpiwory i kurtki puchowe
Sakwy i akcesoria rowerowe
Zamek w Bobolicach
Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Rowerowe wakacje w tym roku zaczęliśmy od kilkudniowego pobytu na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Po jesiennej wycieczce dookoła Beskidu Śląskiego i wokół Subregionu... [»]
Cerkiew w Bielicznej nocą
Beskid Niski
Gdy dwadzieścia lat temu przyjechałem po raz pierwszy do Beskidu Niskiego nie sądziłem, że kiedyś stanie się dla mnie tak wyjątkowym miejscem. W kolejnych latach Beskid... [»]
Ślad w kierunku szczytu
Kaszuby, Pojezierze Kaszubskie
Wstyd się przyznać, ale po udanym, zaśnieżonym wypadzie w Kartuski Las zdążyliśmy schować już narty i pożegnać się z zimą. Tymczasem zima wróciła ze znaną sobie klasą i... [»]
Muzułmański cmentarz w Kruszynianach
Wysoczyzna Białostocka
Polska egzotyczna - tak mówi się na wschodnie krańce naszego kraju z powodu występującej tam mieszanki kultur i wierzeń. Rzeczywiście, podczas naszego rowerowego wyjazdu... [»]
Przy krzyżu w dolinie Bielicznej
Beskid Niski, Karpaty
"Sercu bliski Beskid Niski", więc gdzie jak nie właśnie tam wybrać się w krótką podróż poślubną? W ciągu kilku dni odwiedziliśmy na rowerach wszystkie przygraniczne... [»]
Plaża w Ustce
Wybrzeże Słowińskie
Środkowa część polskiego wybrzeża Bałtyku to trasa jak znalazł na weekendowy wypad rowerowy z Trójmiasta. Dłuższa chwila w pociągu do Koszalina, krótsza w drodze... [»]
Most w Tujsku
Wysoczyzna Elbląska, Zalew Wiślany, Żuławy Wiślane
Miało być po Wysoczyźnie Elbląskiej, a wyszło po Zalewie Wiślanym. Dzięki temu że mogliśmy przedostać się z rowerami na drugi brzeg, objechaliśmy dookoła większą część... [»]
Dolina Czertyżnego
Beskid Niski, Karpaty
Sześć dni spędziliśmy na narciarskim szlaku w Beskidzie Niskim. Narty śladowe okazały się świetną zimową alternatywą dla roweru. Wędrowaliśmy i poznawaliśmy, jak latem... [»]